Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 4 Julai 2013

SMK SEBUYAU, SARAWAK (TINGKATAN 5B-2012)

Mengimbau kembali kisah semasa tingkatan 5 (2012). Kelas 5B mempunya 31 orang pelajar. Mengambil 3 subjek elektif iaitu Geografi, Ekonomi Asas dan Additional Science. Madam Susan Simon merupakan guru tingkatan 5B. Beliau seorang yang tegas. Sangat beruntung la dapat sorang guru tingkatan yang tegas. Tapi WHWH bukan nak bercerita tentang cikgu. Dibuatnya cikgu baca blog ni, kang kena rotan pulak. Haha. Boleh pulak rotan kan, sekarang bukannya sekolah lagi dah. Ok. Kita sambung. Pelajar 5B ni ada lah nakal sikit kecuali WHWH la. Cewahhh, puji diri sendiri. Tapi x pelah. Ade aku kesah. Hahaha. Ada pelajar yang suka ejek guru dalam kelas. Biasalah budak2 lagi. Ada yang selalu kena hukum berdiri kat luar. Haha. Tapi best gak kena hukum berdiri kat luar. Hahaha. Ada yang selalu x siapkan kerja rumah. Hehhe. Bab yang selalu tak siapkan kerja rumah tu saya lah.. Wahahahahaha. Tah apa nak jadilah. Cakap2, korang nak gak tahu siapa pelajar 5B kan.
  1. ABD.HADI BIN AHMAD
  2. BERNARD GIMANG BONHKIE
  3. DAYANG ASMALINA BT ABG SAH
  4. DEREK SEBASTIAN MANGGANG MATSON
  5. FATIMAH BT JAIE
  6. FAUZIAH BT SEMENAN
  7. HAFIZ IZAMI BIN ZAIDI
  8. JESICA REPAH ANAK BUJANG
  9. JIMMY ANAK JAIS
  10. KISELY SULAI ANAK RUKA
  11. LYNDIA ANAK JABAN
  12. MASITAH BT MESRA
  13. MICHEAL ANAK MALI
  14. NUR AZAN BIN MAHMUD
  15. NORHIDAYAH BT AHAD
  16. NURLIANA BT SAPIAN
  17. NUR ARIF BIN MORSIDI
  18. NUR ZILLAWATI BT ABDUL RAHMAN
  19. PEDANG ANAK AWAT
  20. PRESLEY RUKA ANAK PETER
  21. RUSDI BIN TAHA
  22. SHARIFAH NURUL ANASYAHIDA BT WAN OMAR
  23. SHYERA ANAK PADERI
  24. SIM HUI YEN
  25. SOFIAN BIN KADERI
  26. WAN HADYNI BIN WAN HAMDEN
  27. WAN HASMIRUL BIN WAN YUSUF
  28. WAN MOHD HAZMI BIN WAN ALWI
  29. WAN MOHD FAKHRI BIN WAN IBRAHIM
  30. YOHANNA ANAK SILA
  31. SHAHRILBIN YUSOFTengok pada nama diatas, sememangnya kelas 5B lebih kurang separuh Melayu dan separuh Iban. Cina hanya sorang je. Kelas 5B ni pandai tau, pandai membodek.. Hahahaha. Ow lupa lak. masa kat kelas ni WHWH dok kat belakang. Memang suka dudok kat belakang. Masa tu saya budak sebelah Hafiz. Yang kat belakang aku ada lagi budak 3 orang, tu la yang belakang sekali( Hasmirul, Rusdi, Fakhri), yang kat depan aku Derek ngan Azan. Dorang ni nak dikatakan 'HENSEM' boleh la. Tapi aku lagi hensem kot dari dorang. Hahaha. WHWH perasan lebih. Oklah ni je kot. Tak yah cerita banyak2 sal budak lain, x penting bagi aku. Erk, tunggu jap. Nanti dorang marah lak tak cerita pasal dorang. Ar, ade aku kisah. Kalau nak cerita taip sendiri, aku dah penat. Bye3.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan